Prosjekt

Vi hjelper deg med hele jobben fra A – Å. Vi lager Excelfiler, fletter inn adresser, pakker og distribuerer dine produkter. Om det kun er én pakke eller 150 pakker som skal til ulike adresser spiller ingen rolle. Under kan du få innblikk i noen av prosjektene våre.

Intersport

Intersport er Norges største sportskjede, noe som gir store sesongvariasjoner og store endringer i kampanjemateriellet gjennom året

Nyttårs- og januarsalg, vinterkampanje, påskekampanje, vårkampanje, sykkelkampanje, sommerkampanje, skolestartkampanje, løpskampanje, undertøyskampanje, Black Friday og julekampanje. Bare sistnevnte betydde i fjor 1281 ulike sendinger fra Kristiansand i sør til Kirkenes i nord. Materiellet her er alt fra store vindusfolier eller bakvegger til små vippetasser. Ser vi nærmere på vippetassene, lagde vi 38 ulike versjoner i et totalopplag på 33.045 stk som alle skulle skjæres, pålimes vippearm, fordeles og sendes ut til butikker og varehus. Alt i løpet av én uke.

 

 

Northug

Northug går i sporene til andre langrennsprofiler som Dæhlie og Johaug og lanserer eget sportsmerke. Innledningsvis vil dette bestå av sportsbriller, hansker og votter. Vi var med på lanseringen

Midtsentrert på standområdet var LED-storskjermen vår på 3×2 meter. Denne var bygget inn i rammekonstruksjon fra BeMatrix. Rammen var igjen kledd med plater som var festet opp med borrelås. I tillegg til selve standen hjalp vi også med workbooks, flyere, klebemerker til brillene, esker med mer.

Flügger

Flügger Farve AS var sommeren 2017 inne i en spennende fase med en stor lansering. Den fikk vi ta del i.

Hovedutfordringen her var at tiden fra orienteringsmøte til deadline var kort og blant annet inkluderte fellesferien. Vi kom likevel i mål med alt fra idé og presentasjon,informasjonsbrosjyre, flyere, annonser, plakater, web-bannere og TV-vignett til storformat.

 

 

 

Juice

Juice er en helt ny type sportsbutikk! De satser på en god miks av smale produkter og globale merkevarer, alle med en høyteknologisk profil og høy prisklasse. Vi leverte de digitale flatene til deres aller første butikk på Eger i Oslo

Dette gjorde vi ved å bruke det siste innen skjermer. To stående 86 tommere, en på hver side av entreen pluss en superskjerm bestående av ni 46 tommer LED-skjermer i selve butikken. Sistnevnte kommer med minimal ramme og skjøt mellom hver del. Dette skaper et unikt uttrykk i tråd med butikkens øvrige interiør, omgivelser, produkter og merker den representerer. Vi har også levert innhold til disse skjermene.

 

Intersport Hovedkontor

Intersport har fått ny adresse. I flyttingen av hovedkontoret, fra
Helsfyr Panorama til nybygg på Bryn, hjalp vi med utsmykking.
Dette var foliering av vegger og vinduer, duker og trykksaker.

Vi var med under planleggingen, produksjonen og monteringen. Utfordringer denne gangen var veldig knapp deadline før det hele måtte være ferdig. I tillegg var det hundrevis av sportssymboler, små sorte strektegninger, som skulle opp på vinduer. Disse var skjøre og måtte behandles med forsiktighet samtidig som de nøye måtte monteres opp med riktige avstander og vinkler.

 

 

 

 

Mitsubishi

Mitsubishi og vi er enige om at enhver bil fortjener et glanset magasin som holder like høyt nivå som bilen det representerer.

Tidligere har Mitsubishis brosjyrer vært basert på internasjonal profil. Vi fikk ganske frie tøyler til å lage et oppdatert malverk som skulle fungere like godt til en stor pickup som til en liten el-bil. Vi har forenklet layouten, fra å fokusere på de tekniske detaljene, til å ha mer fokus og plass til bilder og den store helheten. Bilder sier tross alt mer enn tusen ord.

NHF

Norges Håndballforbund ga oss i oppdrag å lage ny logoprofil for NM i håndball.

Utgangspunktet var eksisterende logo som så ble plukket fra hverandre og endret til en tydeligere, mer dynamisk og fremtidsrettet logo. Sammen med ny logo i ulike versjoner, leverte vi også en komplett verktøykasse med bakgrunner, grafiske elementer, forslag til klær, bilfoliering, fontbruk og fargepalett