Prosjekt
Northug
Midtsentrert på standområdet var LED-storskjermen vår på 3×2 meter. Denne var bygget inn i rammekonstruksjon fra BeMatrix. Rammen var igjen kledd med plater som var festet opp med borrelås. I tillegg til selve standen hjalp vi også med workbooks, flyere, klebemerker til brillene, esker med mer.
Intersport Hovedkontor
Helsfyr Panorama til nybygg på Bryn, hjalp vi med utsmykking.
Dette var foliering av vegger og vinduer, duker og trykksaker.
Vi var med under planleggingen, produksjonen og monteringen. Utfordringer denne gangen var veldig knapp deadline før det hele måtte være ferdig. I tillegg var det hundrevis av sportssymboler, små sorte strektegninger, som skulle opp på vinduer. Disse var skjøre og måtte behandles med forsiktighet samtidig som de nøye måtte monteres opp med riktige avstander og vinkler.
Mitsubishi
Tidligere har Mitsubishis brosjyrer vært basert på internasjonal profil. Vi fikk ganske frie tøyler til å lage et oppdatert malverk som skulle fungere like godt til en stor pickup som til en liten el-bil. Vi har forenklet layouten, fra å fokusere på de tekniske detaljene, til å ha mer fokus og plass til bilder og den store helheten. Bilder sier tross alt mer enn tusen ord.
Flügger
Hovedutfordringen her var at tiden fra orienteringsmøte til deadline var kort og blant annet inkluderte fellesferien. Vi kom likevel i mål med alt fra idé og presentasjon,informasjonsbrosjyre, flyere, annonser, plakater, web-bannere og TV-vignett til storformat.
Juice
Dette gjorde vi ved å bruke det siste innen skjermer. To stående 86 tommere, en på hver side av entreen pluss en superskjerm bestående av ni 46 tommer LED-skjermer i selve butikken. Sistnevnte kommer med minimal ramme og skjøt mellom hver del. Dette skaper et unikt uttrykk i tråd med butikkens øvrige interiør, omgivelser, produkter og merker den representerer. Vi har også levert innhold til disse skjermene.
NHF
Norges Håndballforbund ga oss i oppdrag å lage ny logoprofil for NM i håndball.
Utgangspunktet var eksisterende logo som ble plukket fra hverandre og endret til en tydeligere, mer dynamisk og fremtidsrettet logo. Sammen med ny logo i ulike versjoner, leverte vi òg en komplett verktøykasse med bakgrunner, grafiske elementer, forslag til klær, bilfoliering, fontbruk og fargepalett.